Pályák,Liftek,Időjárás Árak Beutazás Képek Fórum Kontakt

.:Beutazás:.

beutazas

Unterberget autópályán, vagy akár ennek használata nélkül is megközelíthetjük.

Útvonal-autópálya: Sopron-Klingenbach határátkelőhely, volt cukorgyár utánni körforgalomnál tovább egyenesen, az autópálya felé a B 16-os Ödenburger Bundesstrassén (autóúton). Az út átmegy az A3 Südost autópályára. Innen az S 31-es gyorsforgalmi útra kell áttérnünk, Mattersburg irányába. A mattersburgi csomópontnál (Mattersburg Knoten) el kell hagyni a gyorsforgalmi útat Wiener Neustadt irányába, majd így tovább haladni az S 4-es útvonalon. Ezen az úton folyamatosan tartjuk az irányt, majd Wr. Neustadtnál belefut az A2 Süd autópályába. Az autópályát, majd a Wöllersdorf, Markt Piesting irányába mutató leágazásnál kell elhagyni (az autópálya mellett lévő egyik zöld tábla már Unterberget is mutatja). Miután letértünk az A2-ről, a körforgalomhoz érve Markt Piesting ill. Wöllersdorf irányába haladjunk tovább a B 21-es jelzésű főútvonalon. Wöllersdorf, Markt Piesting, Waldegg, Oed, Reichental, majd Pernitz következik. Ezt az útvonalat rendszeresen takarítják és sózzák, így ide hólánc nem szükséges, esetleg csak közvetlenül nagyobb havazások után (érdeklődjünk az aktuális időjárásróll) ; de egyébiránt nem jellemző. Pernitzbe beérve a Muggendorf, Unterberg irányába mutató táblát kell figyelni, majd ott jobbra kanyarodni; azaz a B 21-es útról le kell térnünk. Az ún. Muggendorfer Strassén haladva elhagyjuk Pernitzet, majd kis idő múlva egy emelkedő következik, lényeg, hogy ne térjünk le a falu (azaz Muggendorf felé). Ha ez az út már havas, akkor még célszerű az emelkedő előtt felszerelni a hóláncot. Az emelkedő után egy szurdokban haladunk, jobb kéz felől sziklafalak, bal kézfelől pedig a Mira vízesés felső szakasza. Majd elérjük Thal települést. Innen kb. olyan 7-8 perc a sícentrum parkolója.

Útvonal-autópálya nélkül: Ekkor a B-16-os főútról Wulkaprodersdorf irányába kell lefordulnunk. Beérve a faluba, s elhagyva a csendőrséget (jobb kéz felől) balra kanyarodunk. Majd átérve a vasúti átjáron ismét balra fordulunk, s rátérünk egy főútra. A főúton haladva majd Pöttschinget kell figyelnünk, és jobb kéz irányába itt lekanyarodni. Itt balra kanyarodni Krensdorf ill. Pöttsching irányába, majd ezen a főútvonalon (B 53) tovább haladni. Krensdorf, Pöttsching és Neudörfl után már Wr. Neustadt következik. Itt Lorenzgasse, Stadionstrassén keresztül kiérünk a B 17-esre (Grazer Strasse). Innen majd a B 21-esre (Gutensteiner Bundesstrasse) kell lefordulnunk. Innen pedig már csak a Markt Piesting, Wöllersdorf táblákat kell követnünk, és oda is érünk ahoz a körforgalomhoz, melyhez az A2-ről letérve szintén érkezünk. Innentől kezdve pedig ugyanaz az útvonal, mint azt feljebb (Útvonal-Autópálya) már leírtuk. Útvonal térképen & leírással: itt

sielj.hu - Bízza ránk az idei síelés megszervezését!